Ik ben niet tevreden over de geleverde stickers, wat moet ik doen?
Helaas worden er wel eens fouten gemaakt, ook door ons. Ben je niet tevreden over de geleverde stickers, laat ons dat dan zo snel mogelijk weten. In ieder geval binnen 2 maanden na de levering van de stickers. Mail ons of bel ons, dan proberen wij jouw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.
Na de afhandeling van de klacht ben ik niet tevreden, wat moet ik doen?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar verkoop@stickerkoning.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heb je een andere vraag? Kijk dan in het menu of je vraag erbij staat. Als je niet het juiste kunt terugvinden, neem dan gerust contact met ons op.